25 серпня 2023 року проведено онлайн-семінар для вчителів української мови та літератури закладів загальної середньої освіти міста Києва щодо надання науково-методичних рекомендацій у викладанні предметів мовно-літературної освітньої галузі.
Закцентовано увагу, зокрема на: – методичному кейсі сучасного учителя української мови та літератури; – основних завданнях учителя-словесника в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»; – проведенні Першого уроку «Ми українці: честь і слава незламним!»; – забезпеченні надання якісних освітніх послуг в умовах воєнного стану; – оцінюванні навчальних досягнень у 6-11-х класах; – особливостях складання вчителями навчальних програм та календарно-тематичних планів на основі модельних програм; – викладанні предметів української мови та літератури в 7-11 класах; – нормативній базі 2023-2024 навчального року в умовах Нової української школи; -рекомендаціях щодо використання модифікованих програм вивчення української мови в 5-11 класах… тощо.
У семінарі взяло участь 25 вчителів української мови та літератури міста Києва.
Ініціаторка та координаторка – Чаусова Романа Брониславівна, директор середньої загальноосвітньої школи №22 міста Києва, учитель української мови і літератури. Спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Учасникам семінару також було запропоновано цікаві практичні завдання.
За результатами роботи семінару-практикуму всі слухачі отримали теоретичні знання, практичні вміння та навички роботи щодо готовності до впровадження Концепції НУШ в освітній процес базової школи, вміння організовувати власне навчальне середовище відповідно до Концепції НУШ, здатність до втілення інноваційних ідей.
Проведено онлайн-консультацію (з елементами тренінгу) з теми «Формувальне оцінювання в 5, 6 класах НУШ: методика використання та інструменти». Учасники заходу ознайомились із суттю та інструментами формувального оцінювання, алгоритмом діяльності вчителя щодо організації формувального оцінювання. Виконали інтерактивні вправи: «Дерево очікувань», «Труднощі оцінювання», «Асоціативний кущ», «Оцінюємо без оцінки» (онлайн-дошка Jamboard), «Правильно, неправильно» (Wordwall), «Дерево підсумків» (Гугл-малюнки), тест «Формувальне оцінювання» (OnlineTestPad).
Під час зустрічі вчителі отримали консультації про особливості організації освітнього процесу за дистанційною формою навчання, були надані корисні поради щодо організації навчання з використанням дистанційних технологій. Опрацювали етапи підготовки до уроків у синхронному та асинхронному режимах для ефективного дистанційного навчання. Обговорили рекомендації щодо проведення видів контролю з предметів та ознайомилися з орієнтовним форматом запису журнальних сторінок у 5 класі НУШ.
На методичному заході Романа Брониславівна ознайомила колег із сучасними онлайн-сервісами та інструментами для підвищення мотивації учнів до вивчення предметів гуманітарних дисциплін, продемонструвала цікаві ресурси для проведення уроків як у дистанційному, так і в очному форматі. Учителі отримали покрокові інструкції та практичні рекомендації щодо використання онлайн-сервісів при дистанційному навчанні.
Дякуємо усім вам за вашу активність, за громадянську позицію, за професіоналізм!
Шановні наші освітяни! Тримаймо освітянський стрій! Вдалого нам усім та успішного мирного навчального року!
Джерело: КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» (monitoring.in.ua)